Skip to Content

3a Tertúlia-Debat: "L'educació en temps de confinament"

20 April 2020 by
Federació d'Associacions d'Estudiants FADES

El dijous 16 d’abril a les 16:30, un total de 8 participats de 12 a 17 anys van fer una tertúlia-debat en format online, aquestes van ser les seves conclusions:

  • Metodològicament estem fent les coses bé durant el curs?, o ara que estem en confinament ens estem adonant de les mancances que tenim?
  • L’educació de manera virtual no és universal, perquè depén de la situació econòmica i del nombre de persones que té la família, no totes les persones disposen dels mateixos recursos.
  • És important remarcar que tot el professorat igual que l’alumnat no està preparat per a fer front al confinament, a banda, no tot el professorat té present aquesta part més humana sobre com estem o que sentim en aquests temps tan difícils, l’alumnat som alguna cosa més que maquines de fer deures, treballs i exàmens.
  • Els i les joves necessitem respostes, està tot en l’aire i no estan clars els objectius ni les avaluacions en aquesta situació de confinament.

Ací us deixem un vídeo resum del debat!

4a Tertúlia-Debat: Temps de Quarenteners "Realitats diverses confinades"