Skip to Content

FADES treballa per la Innovació amb el disseny de processos participatius i eines digitals per a la presa de decisions proactiva de l'adolescència

2 de gener de 2026 per
Federació d'Associacions d'Estudiants FADES
L'activitat consisteix en la dinamització de grups d'adolescents amb els quals generar uns processos participatius que els impliquen en la dinàmica comunitària dels seus barris.


La inscripció es farà de manera autònoma per cada grup d'alumnat, si vols saber com sumar-te pregunta per email al correu de la FADES i si necessites més informació pots contactar amb la persona de referència del teu centre educatiu. 


Actualització a 8 d'octubre de 2026. Aquesta activitat ha sigut financiada per la Conselleria de de Justícia, Transparència i Participació dins de la convocotòria d'ajudes a entitats ciutadanes per a l'enfortiment de la participació ciutadana en l'àmbit de l'associacionisme.

Capacitació per a l'enfortiment de la cultura participativa i la governança transparent en l'associacionisme juvenil.